Jaroslaw Hladkiewicz

100% good!!!

Martina Borkowsky

Super simpel, snel, top service!

Ruud Rotgers

Snel geregeld, goede service

CJ van Weenen

Online goed te regelen. Houden zich aan afspraken.

Luc van den Berg

De container is keurig geplaatst en vlot weer weggehaald nadat deze was afgemeld.

c-through kunststof kozijnen

Prima geregeld

Rob Groeneveld

Wat een toppers. Ze luisteren naar je en adviseren wanneer nodig. Zijn flexibel en plaatsen wanneer jij dat wil. Je wordt gebeld een uur voordat de bak geplaatste wordt. Echte aanrader als je een... Wat een toppers. Ze luisteren naar je en adviseren wanneer nodig. Zijn flexibel en plaatsen wanneer jij dat wil. Je wordt gebeld een uur voordat de bak geplaatste wordt. Echte aanrader als je een bak wilt huren. Dank jullie wel voor de geweldige service

Angela van der Werff

Goede en snelle service. Aardige chauffeur.

anja lekkerkerker

Jammer dat er geen prijs is voor maar 3 dagen huren Bijv.

Reactie Afvalcontainers Noord Holland:

Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren.
Wat vervelend dat u het niet eens bent met de prijs. Echter is de marge op...
Geachte heer/ mevrouw,
Wat vervelend dat u het niet eens bent met de prijs. Echter is de marge op containers erg klein. De afvalverwerking en transport ( met zoals u zal begrijpen extreem hoge dieselprijzen) is allemaal inclusief, en de eerste 4 weken huur geven wij gratis weg. U betaald dus niks voor de huur van de container.
Wij hopen dat u desondanks wel tevreden was met onze dienstverlening.
Team Afvalcontainers Noord Holland