velaco bv

Besteld ,betaald en geleverd zonder probleem mooi op tijd goed verpakt dus zoals het hoort

Apotheek den haag

Goed en vriendelijk geholpen tot de juiste materialen.

Pilates Studio Zoetermeer

Goede geduldige uitleg aan de telefoon. Binnen een dag geleverd : top service !

Home Garden Shop BV

Snelle levering, nette prijs!

Particulier

Prima ervaring! Ik had advies nodig omdat ik niet goed wist welke plafondplaat ik nodig had voor deze ruimte. Afbouw Totaal gaf mij het nodige advies waardoor ik er al snel uit was!

Bles

Uitstekende service, flexibel

Ron

Zeer correcte medewerkers aan de telefoon. Ik had zelf de fout gemaakt om de verkeerde panelen te bestelen, maar kon deze direct omruilen voor de juiste. Ook in Nieuw Lekkerland (waar ik de panelen... Zeer correcte medewerkers aan de telefoon. Ik had zelf de fout gemaakt om de verkeerde panelen te bestelen, maar kon deze direct omruilen voor de juiste. Ook in Nieuw Lekkerland (waar ik de panelen heb opgehaald) grote hulpvaardigheid door Remon.
Ook voor een kleine bestelling ben je hier aan het juiste adres en krijg je alle aandacht en service.

Freek de Jongh

Ik had met spoed de rockfon krios nodig. Deze had ik besteld en werd de volgende dag keurig netjes in de ochtend geleverd. Snel gehandeld en ik was weer uit de brand geholpen. Bedankt!

Klemvast Beheer BV

Wij hadden snel plafondplaten nodig en op locatie geleverd, na een telefoontje waarin een medewerker bevestigend antwoord dat dit nog kan direct besteld en de volgende dag op locatie bezorgd. Dit... Wij hadden snel plafondplaten nodig en op locatie geleverd, na een telefoontje waarin een medewerker bevestigend antwoord dat dit nog kan direct besteld en de volgende dag op locatie bezorgd. Dit alles zorgt ervoor dat ik dit bedrijf van harte aanbeveel!