mevrouw Oudshoorn

Goed geadviseerd en op de hoogte gehouden

Langezaal Bedrijfsmakelaars

Duidelijke website. eenvoudig up te loaden advertentie

Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan! Ik heb er voor gekozen om de opmaak door Advertentiegroothandel te laten doen en dat was een goede keuze. Mooie, opvallende advertentie op een goede... Zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan! Ik heb er voor gekozen om de opmaak door Advertentiegroothandel te laten doen en dat was een goede keuze. Mooie, opvallende advertentie op een goede plek in de krant. Precies zoals ik het wilde.

Beetje chaotisch wel hulp voor niet veel en extra betaling

Reactie Advertentiegroothandel:

De extra betaling betrof 25 euro opmaakkosten. Aanvankelijk gaf de klant aan zelf de opmaak te verzorgen, maar er was alleen een platte advertentietekst aangeleverd. Na overleg met de klant is deze... De extra betaling betrof 25 euro opmaakkosten. Aanvankelijk gaf de klant aan zelf de opmaak te verzorgen, maar er was alleen een platte advertentietekst aangeleverd. Na overleg met de klant is deze daarna alsnog door onze ontwerper opgemaakt.

F. Niesten / Huize Molenveld B.V.

Goede en snelle communicatie. Goed geholpen dus.

De alles in een online methode werkt niet voor onze organisatie omdat er verschillende personen bij betrokken zijn zoals een vormgever, PR-medewerker en penningmeester. Wel fijn dat jullie dit... De alles in een online methode werkt niet voor onze organisatie omdat er verschillende personen bij betrokken zijn zoals een vormgever, PR-medewerker en penningmeester. Wel fijn dat jullie dit achter de schermen hebben gesignaleerd en opgelost.

Kalshoven Dienstverlening

Er wordt keurig en netjes gecommuniceerd

Duidelijke en overzichtelijke website en afwikkeling.