Valerie

Ik was op zoek naar een hondensport vest. In deze webshop is er zeer veel keuze, duidelijke omschrijving van het product en de maatvoering. Snelle levering, ik had mijn bestelling op de beloofde dag... Ik was op zoek naar een hondensport vest. In deze webshop is er zeer veel keuze, duidelijke omschrijving van het product en de maatvoering. Snelle levering, ik had mijn bestelling op de beloofde dag in huis.

Kristin

Artikel zoals beschreven. Snelle levering

Peter

Telefonisch uitstekend geadviseerd, even voor 17:00 uur besteld en de volgende dag in huis, top!

Haz

Goed product en goede service!

joyce oyen

Mooie producten, snelle levering

BV Dierenarts Bosch Dominique

Correcte beschrijving van materialen
snelle levering van materialen

van Beek

Online een bestelling gedaan waar advies voor nodig was. Telefonisch antwoorden gekregen op al mijn vragen. Passend advies ontvangen met daardoor een passende bestelling. Daarnaast vroeg het... Online een bestelling gedaan waar advies voor nodig was. Telefonisch antwoorden gekregen op al mijn vragen. Passend advies ontvangen met daardoor een passende bestelling. Daarnaast vroeg het personeel door waardoor zij een nog helder beeld kreeg van mijn wensen.

H Blokzijl

Goed product! Snelle levering.

Henriette Mensinga Wieringa

Fantastische kwaliteit bodywarmer.
We gaan er nog twee kopen, keurige bezorging.
Fijn dat je contact opnemen kan om te overleggen over de maatvoering en algemeen.
Er is alles aan...
Fantastische kwaliteit bodywarmer.
We gaan er nog twee kopen, keurige bezorging.
Er is alles aan gedaan om het winkelen prettig te maken.