7.6/10
Info over verloop van de werkzaamheden

Drok Schilders en Glaszetters

Redelijk positief, ombouw van de telefooncentrale en enkele software aanpassing. Deze zijn nog niet optimaal, maar ik weet niet aan wie dat ligt.

Beheersen diverse onderdelen van het totaal. Een totale ict oplossing

Na afloop van de werkzaamheden met de klant even alles evalueren en nalopen om te kijken als het geheel is uitgevoerd zoals de klant verwacht.

PALS & VAN TILBURG

Prima bedrijf, korte lijnen, helder en transparant.

zie bovenstaand, goede bereikbaarheid en heldere communicatie

ga zo door

Onze ervaring is heel goed, we maken weinig gebruik van jullie diensten, dit omdat jullie het zo goed aanpakken zodat dit bijna niet meer nodig is. dus zeer tevreden!!!

vakkennis

nee

Wij betrekken voornamelijk diensten van ACF Automatisering, sinds kort ook van ACF OfficeExpert en in het verleden van ACF Media.

De kennis en vaardigheden, persoonlijke benadering en betrokkenheid van het personeel vinden wij een zeer sterk punt van ACF.

Vakantievervanging. Omdat de deskundigheid van de automatisering van ons bedrijf geconcentreerd zit bij twee personen is het als er één met vakantie is soms lastig om de ander te benaderen i.v.m.... Vakantievervanging. Omdat de deskundigheid van de automatisering van ons bedrijf geconcentreerd zit bij twee personen is het als er één met vakantie is soms lastig om de ander te benaderen i.v.m. drukte, zaken lopen dan wat langer aan.

H&A Metaal

Op zich goed. Wel jammer dat Jordy bij jullie weg is. hij was onze contact persoon vanaf het begin. Het is nu even wennen aan andere medewerkers.

Kwaliteit

Het zou fijn zijn als we weer 1 contactpersoon hebben.
Het zou fijn zijn als we weer 1 contactpersoon hebben.
Als we bellen krijg ik iedere keer een ander persoon aan de telefoon. Dan kun je weer een relatie opbouwen met desbetreffende persoon.
Sinds dat Jordy weg is , is er niemand meer geweest voor de 3 maandelijkse controle. Dit ervaren we als niet prettig.

Reactie ACF Bentveld:

Hartelijk dank voor jullie verbeterpunt. Ik heb inmiddels begrepen dat er contact met jullie is opgenomen om e.e.a. nader te bespreken. Uiteraard zal dit kundig worden opgelost.

ABW Makelaardij

agrohandeljippes B.V.

Goede service ,en klantvriendelijk

veel kennis

tot nu toe geen klachten.

ACF Bentveld is sinds januari 2016 onze steun en toeverlaat inzake het beheer van ons kantoornetwerk.

Sterke punten zijn het snel anticiperen op vragen en zelf initiatief nemen met bijvoorbeeld beveiliging van de computers.
Ook is de dienstverlening qua prijs zeer redelijk.

Weet ik niet.

De Orchideeën Hoeve

De samenwerking met ACF ervaren wij als zeer prettig. ACF denkt altijd in oplossingen. Wij kunnen met al onze vraagstukken over websites en zoekmachine optimalisatie terecht. Je merkt dat je te... De samenwerking met ACF ervaren wij als zeer prettig. ACF denkt altijd in oplossingen. Wij kunnen met al onze vraagstukken over websites en zoekmachine optimalisatie terecht. Je merkt dat je te maken hebt met echte vakmensen. De bereikbaarheid van ACF is zeer goed en de communicatielijnen zijn zeer kort. Technische problemen worden meteen opgelost en bij vraagstukken denkt ACF graag met je mee.

Deskundig personeel
Korte communicatielijnen
Zeer goede bereikbaarheid

Tussen het begingesprek en de oplevering van onze website zat meer dan twee jaar tijd (door onze schuld). Hierdoor was het soms onduidelijk of en wat er is afgesproken over bepaalde... Tussen het begingesprek en de oplevering van onze website zat meer dan twee jaar tijd (door onze schuld). Hierdoor was het soms onduidelijk of en wat er is afgesproken over bepaalde functionaliteiten. Van te voren vastleggen op papier hoe bepaalde modules of websitefuncties moeten werken is denk ik bij grote projecten heel erg handig. We hebben destijds natuurlijk wel een offerte gekregen, maar daar wordt de functionaliteit niet in detail beschreven. Misschien doen jullie dit normaal gesproken ook wel en was ons project een vreemde eend in de bijt doordat het allemaal zo lang duurde?

RM Accountant & Adviseur

Goede en vlotte service