Prima partner!

Goede service en support

Aces Direct heeft een good asortiment aan producten. zelfs als een product niet op de website staat, doet Aces Direct er alles aan om hier aan te komen voor haar klanten. Aces Direct is pro-actief... Aces Direct heeft een good asortiment aan producten. zelfs als een product niet op de website staat, doet Aces Direct er alles aan om hier aan te komen voor haar klanten. Aces Direct is pro-actief en klant gericht.

A.G.J.G. Rijsdijk

Een prima organisatie die vertegenwoordigd word door een betrouwbare accountmanager in ons geval.

H Olde Heuvelt

Pragmatische leverancier die begrijpt wat de klant wil en ook in het klantbelang handelt. Wil daarnaast investeren in een partnership en dit sluit bij onze visie als bedrijf waar in onze ogen een... Pragmatische leverancier die begrijpt wat de klant wil en ook in het klantbelang handelt. Wil daarnaast investeren in een partnership en dit sluit bij onze visie als bedrijf waar in onze ogen een leverancier aan moet voldoen.

Rik Engelkes

Ik vind Aces Direct fantastisch. Super assortiment, snelle levering, redelijke prijzen!

Snelle verzending, goede service

Zoals altijd heel snel opgepakt en opgelost! Dank ervoor.

De persoonlijke service vind ik top en de afspraken die nagekomen worden. En een groot aandeel hierin in onze account manager Koen

Betrouwbaar en snelle levering