2021 beoordelingen

2021 Reviews

HA. Hagen

Niet goed

?

na 7 dagen contact opgenomen, omdat we maar niets hoorden. Kregen meteen reactie, maar nog geen idee, of en wanneer we het tijdschrift kunnen verwachten

S. Van Duuren

Goed, snel gevonden en afgerond

Je bestelling is zo geplaatst

M. Zemering

snelle handeling

wat verbeteren. probeer het maar

EM. Wibier-Baus

Tot nu toe goed heb de eerste keer en tv gids

De snelle afwerking

M. Van Wyngaarden

Goed te vinden

S.

Fijne manier om een proefabonnement af te sluiten. Volgens mij lopen de meeste automatisch na een X aantal nummers af. Ik ben tot nu toe tevreden met mijn proefabonnement op de Groene Amsterdammer.... Fijne manier om een proefabonnement af te sluiten. Volgens mij lopen de meeste automatisch na een X aantal nummers af. Ik ben tot nu toe tevreden met mijn proefabonnement op de Groene Amsterdammer. Mooi blad met goede artikelen.

AM. Houkes-Cop

Snelheid

Prima zo

R. Scheltus

duidelijk

JC. Bron

Ik heb een cadeau-abonnement afgesloten. Dat ging snel maar ik miste de optie om een kaartje erbij te laten doen of te personaliseren en te downloaden zodat ik ook daadwerkelijk iets heb om te... Ik heb een cadeau-abonnement afgesloten. Dat ging snel maar ik miste de optie om een kaartje erbij te laten doen of te personaliseren en te downloaden zodat ik ook daadwerkelijk iets heb om te overhandigen. Ik heb dat ook gemaild maar heb geen enkele reactie ontvangen.

Voeg bij de cadeau abonnementen aub de optie toe om online een kaartje te maken (met een foto van het tijdschrift bv) dat kan worden gedownload zodat je dat naar de ontvanger kunt mailen, of kunt... Voeg bij de cadeau abonnementen aub de optie toe om online een kaartje te maken (met een foto van het tijdschrift bv) dat kan worden gedownload zodat je dat naar de ontvanger kunt mailen, of kunt printen en overhandigen.