Christel Sas

Overzichtelijke website

brooks

Erg snele bestelling en goede korting bij meer bestellen

goedkoop

Dohmen

Correcte levering

mooie sleutel

L. Tomasila

Bij aankomst bij Prolech werd ik vrij snel geholpen door een dame (magazijnmedewerkster?). Omdat ik haar een print van het product, "flexibele randbescherming", liet zien begreep ze meteen wat ik... Bij aankomst bij Prolech werd ik vrij snel geholpen door een dame (magazijnmedewerkster?). Omdat ik haar een print van het product, "flexibele randbescherming", liet zien begreep ze meteen wat ik zocht. Omdat het voor mij ook een gok/try-out was, kocht ik eerst een stuk (2 mtr) om het thuis, succesvol, te passen. toen terug gegaan en de rest (1 mtr) gekocht.

prettige, geduldige uitstraling van en bediening door de dame van Prolech.

Tom

Erg prettig bestellen, eerder producten besteld, wegens goede ervaring nogmaals hier besteld!

Eenvoudig en simpel, duidelijk!

melvin

Leuke lampjes helaas was de eerste besteling geleverd met 2 half werkende lampjes die nog steets retour zijn en niet zijn terug betaald hopelijk komt dit goed dan pas ik mijn review weer aan de 2de... Leuke lampjes helaas was de eerste besteling geleverd met 2 half werkende lampjes die nog steets retour zijn en niet zijn terug betaald hopelijk komt dit goed dan pas ik mijn review weer aan de 2de besteling was gelukkig naar wens tevreden mee

leuke lampjes

Milan

Uitstekend

Duidelijke websit goede prijzen

gasservicebedrijf M.Walraven

Flexibel

geen probleem denkers

Van Ommeren Buitenwerk

Na wat strubbelingen met de bestelling toch goede ervaring en goed geholpen

Snel gereageerd op wat er fout was gegaan en vakkundig opgelost.