Ouwerkerk -

Heel goed bedrijf, vriendelijke medewerkers, goede service, snelle en goede afhandeling.

F Tufek -

Echt super bedrijf..Alles is goed geregeld..mooi op tijd..top

Saskia ten Hoove

Super! Zodra je arriveert staat men klaar om je naar Schiphol te brengen. Ben je terug 1 belletje en je wordt weer opgehaald. Erg tevreden, vriendelijke chauffeurs. Een aanrader

V.P. Gobind -

Goede haal en breng service . Chauffeurs vriendelijk behulpzaam en brengen je veilig naar de afgesproken plek.
Bij terugkomst wachten ze tot je auto is gestart. Met het winters weer kan het zijn dat de auto niet start. Zij hebben een accustarter en helpen jou wanneer de auto niet start. Goede service.

Shirley

Prima service, goed bereikbaar, vriendelijk, betrouwbaar, vlot

F.Scholten -

Wij hebben er een maand geparkeerd. We werden morgen's, best vroeg, heel netjes en beleefde door de taxichauffeur afgezet bij Schiphol Airport. Terugreis hadden we bijna een uur vertraging, maar de... Wij hebben er een maand geparkeerd. We werden morgen's, best vroeg, heel netjes en beleefde door de taxichauffeur afgezet bij Schiphol Airport. Terugreis hadden we bijna een uur vertraging, maar de shuttle bus wachte netjes. Zou er de volgende keer weer gebruik van maken.

Stefano Soerdjbali

Prima service