Klootwijk

Prima onderdelen, snel geleverd!

Top, snel, duidelijke communicatie en ook levering

Netjes en op tijd geleverd

Frank

Snel en goedverpakt bezorgd. De adapter is van zware kwaliteit. Ben zeer tevreden

De bestelling en de levering verliep heel vlot. De kwaliteit van de producten is puur bedrog. Ik had uitdrukkelijk een dubbelwandige flexibel gevraagd. Ik heb hier zelfs telefonisch contact over... De bestelling en de levering verliep heel vlot. De kwaliteit van de producten is puur bedrog. Ik had uitdrukkelijk een dubbelwandige flexibel gevraagd. Ik heb hier zelfs telefonisch contact over gehad met een medewerker. Blijkt dat het een enkelwandige flexibel is. Een dubbelwandige flexibel is glad aan de binnenzijde en het vuil valt vanzelf naar beneden. Ik ben dus verplicht om jaarlijks de leiding te reinigen, anders is er gevaar op verstopping. De installateur van de pelletkachel, die zelf een Nederlander had gelijk,dat enkel de verkoop telt. En nu kan je wel zeggen dat de regels anders zijn in Nederland, dan moet je de Belgische klanten vab de op de hoogte brengen.

Privé

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bas Musters

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Jurrian

Goede prijs en snel geleverd

Nick van Daalen

Goede producten en snelle levering.
Toen er iets niet bij zat, hebben ze het direct afgehandeld en alsnog opgestuurd 👍🏻