Lykle Hoekstra

Uitstekend ontvangen en informatie ontvangen van het te volgen proces m.b.t het herstellen/vervangen van de voorruit van mijn auto.
Aangezien de autoruit niet direct leverbaar was werd de...
Aangezien de autoruit niet direct leverbaar was werd de afspraak gemaakt dat ik een belletje zou krijgen zodra de levering had plaats gevonden.
En zo is het ook gegaan ik werd gebeld voor een afspraak en werd keurig voorzien van een elektrische fiets om naar huis te rijden, en weer terug als de reparatie gereed was.

Louis van de Laar

Afdek plaat vergeten terug te zetten zelf voor moeten bellen om de plaat
als nog er op te zetten.
verder goed en vriendelijk behandeld

Prettige en volledige afhandeling met een goede leenauto

Guido van der Waa

Zeer tevreden. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg. Snelle afhandeling. Zeer goede service. Leenauto heel goed geregeld. En als klap op de vuurpijl ook nog eens de auto van binnen en
van...
van buiten gepoetst.

Veerle

Snelle en goede service

Duidelijk, helder en vriendelijk

Wij hebben een heel goede ervaring met dit schadeherstelbedrijf. Vriendelijk personeel en een goede communicatie naar ons toe. We kregen zelfs onze auto helemaal schoon van binnen en buiten weer mee!

JJ.Vluegen

Goede service