Contact verkoper
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract
8.2/10

Fam. Seppenwoolde

Betrouwbaar bouwbedrijf dat op professionele wijze een kwaliteitsproduct aflevert. Olaf, Jeffrey, Rick en de mannen op de bouw bedankt voor de fijne samenwerking gedurende het hele traject. Jullie... Betrouwbaar bouwbedrijf dat op professionele wijze een kwaliteitsproduct aflevert. Olaf, Jeffrey, Rick en de mannen op de bouw bedankt voor de fijne samenwerking gedurende het hele traject. Jullie flexibiliteit is zeer op prijs gesteld en het resultaat mag er zijn.

kwaliteit staat voorop

Marcel Vlaar

Super bouwbedrijf professionele mensen waar je prima mee kunt praten

Prachtige huizen! Super afwerking

G.L.A van Kooten

Een zeer mooi bouwbedrijf met een mooi scala aan huizen .

goed contact en nakomen van afspraken

Realisatie van onze nieuwbouw woning op kavel.

Solide bedrijf, goede kwaliteit

Ab Hordijk

Goede en degelijke vilabouwer, alles keurig afgewerkt.

Goede medewerkers, rutger, geert, maar ook goede timmermannen en onderaannemers, bijv rietdekkers

Labeur

Erg positief! Een goede en prettige begeleiding. Ook adequaat en flexibel.

Boswitje Apeldoorn

Zeer tevreden over Architectuurwonen hoe zij ons droomhuis gerealiseerd hebben. Van ontwerp tot en met de oplevering een fijne samenwerking gehad.

Hoog afwerkingsniveau
Vakkundig personeel
Oplevering conform planning
Weinig opleverpunten

Harrie J.M. van den Berg

Fantastische aannemer die afspraken vanaf aanvang bouw,tot ver na oplevering ,na komt!
O.m. Hans, Dieks, Ruud en Henri hebben geweldig werk geleverd. Van harte aanbevolen

Zie boven

W Timmer

Onze woning is werkelijk prachtig geworden, een droomhuis. Er wordt goed met je meegedacht waardoor we de juiste keuzes hebben kunnen maken. Er wordt zeer netjes gewerkt.... Onze woning is werkelijk prachtig geworden, een droomhuis. Er wordt goed met je meegedacht waardoor we de juiste keuzes hebben kunnen maken. Er wordt zeer netjes gewerkt. Architectuurwonen/Lichtenberg werkt met eigen vakmensen en onderaannemers waarvan men weet dat ze kwaliteit leveren, dat zie je terug in het eindresultaat!

Vanuit architectuurwonen heb je vanaf het eerste contact een vast contactpersoon die 24/7 voor je klaar staat. De voorbereiding, de uitvoering en de nazorg zijn goed in orde. Ook de strakke planning werkt super goed.
Kortom: wij zijn zeer tevreden met het werk van Architectuurwonen/Lichtenberg.

Uitstekende kwaliteit
Goede vakmensen
Betrouwbare onderaannemers
Werk netjes, bouwplaats altijd opgeruimd
Hulp van a-tot-z, Vast contact persoon, voor- tijdens- en na de bouw

Positief, het bouwproces is goed verlopen, de aanloopfase was iets moeizamer hier had nog wat pro actiever kunnen worden geadviseerd.

het contact met de verkoper en de uitvoerder en het meedenken met de klant en de kwaliteit van het bouwen