Kwaliteit
Prijs
Communicatie

www.visumturkije-aanvragen.nl

Afgelopen Dinsdag Seo cursus gehad
Zeker waardevolle cursus was dat voor mij.
Ben gelijk ermee begonnen om hoger op te komen op google.

Prima, praktijkgericht, snel,

nog meer kennis van diverse website's zodat iedereen direct eea kan toepassen

Ik vond het een positieve ervaring. Erg klantvriendelijk en ook voldoende vakkennis.

Ik kreeg 2 keer niemand aan de telefoon en die bleef ook maar overgaan. Maar dat kan ook toeval zijn geweest.

Wijnand B

Mijn ervaring met 2Bfound is dat ze open staan, luisteren naar de klant, eerlijk advies geven en van het vak af weten.

Jansen

Ik heb op meerdere momenten door de jaren heen ervaringen gehad met 2Bfound, ook tussendoor geswitcht naar een andere partij. 2Bfound ligt qua prijsklasse in het hogere segment maar goedkoop is... Ik heb op meerdere momenten door de jaren heen ervaringen gehad met 2Bfound, ook tussendoor geswitcht naar een andere partij. 2Bfound ligt qua prijsklasse in het hogere segment maar goedkoop is duurkoop heb ik altijd geleerd. Veel sites van concurrenten zijn gedaald na bepaalde updates van Google's, terwijl mijn site gestegen is!

de Wit

Leuke, jonge en frisse organisatie met de vereiste kennis in huis - en vooral enthousiasme en liefde voor het vak. Top!

Leuke resultaten behaald na een traject aan te zijn gegaan met 2Bfound. Liet enkele maanden op zich wachten tot we hoger in Google kwamen, desalniettemin goed rendament behaald

Randy V

Social media cursus en seo cursus heb ik beide bij 2Bfound meegemaakt. Gezellige, kleinschalige sfeer en het vormde een prima basis voor mijn verdere werkzaamheden (trainee bij een financiële... Social media cursus en seo cursus heb ik beide bij 2Bfound meegemaakt. Gezellige, kleinschalige sfeer en het vormde een prima basis voor mijn verdere werkzaamheden (trainee bij een financiële instelling)

Ik zou graag vervolgcursussen zien!

Rein

Multitouch Software focussed exclusief op het ontwikkelen van multi-touch applicaties. Naast het ontwerpen van op
maat gemaakte applicaties levert en ontwerpen wij ook complete pakketen, die...
maat gemaakte applicaties levert en ontwerpen wij ook complete pakketen, die ook wel bekend zijn onder de naam
Omnitapps. Enkele van onze klanten zijn Lenovo en Intel. Daarnaast ontwikkeld Multitouch Software familie spellen
geschikt voor diverse platformen, geschikt voor all-in-ones, 2-1 devices en Ultrabooks.

wiegert p

Ik sluit me aan (bij het gros) van onderstaande waarderingen. Prima bedrijf. Kennis is in huis en prijstechnisch goed.

Zie hierboven

Op het gebied van communicatie laten ze te wensen over, op het gebied van bereikbaarheid.