Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Sharoma

Aanrader! Wij hebben vorig jaar met de hulp van Robert heel snel een huurwoning gevonden!

Zorg voor de klant, empatisch.

Robert

A.C.Maan

Met de vestiging van 123Wonen in Flevoland hebben we altijd een goed en positief contact gehad, een ruime voldoende.

Snelle intake en zorgvuldige selectie van een huurder passend bij de aard van het te verhuren object

Bij (technische) meldingen van de huurder speelde de afdeling ‘technisch beheer’ de meldingen zonder nader inhoudelijk contact met de huurder door naar mij als verhuurder met de vraag wat er moest... Bij (technische) meldingen van de huurder speelde de afdeling ‘technisch beheer’ de meldingen zonder nader inhoudelijk contact met de huurder door naar mij als verhuurder met de vraag wat er moest gebeuren. Dat paste niet helemaal bij het beeld dat je als verhuurder bij het uitbesteden van het beheer, volledig ontzorgd wordt en had ook tot gevolg dat de huurder soms lang zat te wachten op enige reactie.

Onze ervaring met Robert van den Akker is zeer positief

Daniel

Snelle service en kennis van de lokale markt

Vriendelijk contact en kennis van zaken.

Het verliep allemaal goed

Alle medewerkers waren positief

Patrick Rijnders

Professioneel, snel, hulpvaardig en vriendelijk.

Prettige samenwerking, Robert is erg gedreven en komt zijn afspraken na. Sinds een aantal jaar ontzorgt hij ons bij de verhuur van onze woning.

Robert van den Akker

Jeroen Wilms

Mijn huis was in een paar dagen tijd verhuurd met dank aan Robert van 123wonen

Korte lijnen, bekend met lokale markt

Specifieke medewerker

Robert heeft zeer snel en vakkundig geholpen

Mala en Sharoma

Een makelaar die meedenkt, sympathie toont en zich niet alleen blindstaart op eigen (financiële) voordeel maar ook echt hart heeft voor de klant. Het niveau van vertrouwen die Robert in ons had... Een makelaar die meedenkt, sympathie toont en zich niet alleen blindstaart op eigen (financiële) voordeel maar ook echt hart heeft voor de klant. Het niveau van vertrouwen die Robert in ons had vanaf dag 1 was echt een cadeau wat wij koesteren.

Behulpzaam, mee willen denken, geduld, empathie

Wij zijn diktevreden met jullie!

Robert :)

voortman

Snele service

altijd bereikbaar ook technische dienst

Specifieke medewerker

Dhr van den akker en mevrouw van Rosmalen

g.voortman

Onze wonig wel zeer snel verhuurd

snel huis verhuurd

N.V.T.

Dhr van den Akker

Jansen Uijttenboogaard

Robbert en Winanda zijn erg prettig in de omgang en kennen de Flevolandse markt goed. Hun netwerk van goede huurders heeft ervoor gezorgd dat onze woning in een week verhuurd was voor de door ons... Robbert en Winanda zijn erg prettig in de omgang en kennen de Flevolandse markt goed. Hun netwerk van goede huurders heeft ervoor gezorgd dat onze woning in een week verhuurd was voor de door ons gewenste prijs. De communicatie verliep goed en we zijn erg tevreden over het traject.

Goede communicatie. Kennis van de markt. Uitgebreid netwerk

Geen verbeterpunten

Zowel Robbert als Winanda hebben het erg goed gedaan

W. van der Salm

Positief

Snelle reactie op signalen uit de markt.

Robert van den Akker