Jorn Steenstra

Prima afhandeling en communicatie.
In het verleden een foutieve adapter voor mijn pro surface besteld.
Prima afhandeling en communicatie.
In het verleden een foutieve adapter voor mijn pro surface besteld.
Hierop direct de juiste adapter toegestuurd gekregen en de foutieve adapter terug mogen sturen.

Voor mij geen andere webshop meer voor mijn benodigdheden.

Communicatie

Afhandeling en levertijd

Herkenbaarheid van de pakketten bij aflevering.

Sander

Website was overzichtelijk en duidelijk. Via 123laptoponderdelen.nl een nieuwe accu voor mijn laptop gekocht. Naast alternatieve accu's ook orginele accu's. Met duidelijke omschrijving. Snel door... Website was overzichtelijk en duidelijk. Via 123laptoponderdelen.nl een nieuwe accu voor mijn laptop gekocht. Naast alternatieve accu's ook orginele accu's. Met duidelijke omschrijving. Snel door koop proces heen en makkelijk achteraf betalen. Echt top!

Assortiment is breed met duidelijke omschrijvingen. Koop proces makkelijk.

Duidelijke aanduiding van het product. Snel geleverd. Geen enkel probleem

Deze stekker past op heel veel macBook pro's en dat is op allerlei manieren aangegeven. Prima.

Geen verbeterpunten.

nee

nee

Prettig telefonisch onderhoud met goede informatie

Levering was 1 daag later dan was aangegeven op website

Goede ervaringen. Gaven me het juiste advies en had het product snel in huis.

Snelle reactie en juist advies

sav

Niet goed, ik bestelde een oplader voor mijn chromebook precies die ik nodig had maar hij paste niet. weg 25 euro

xx

x

Alexander Zwegers

Artikel ziet er niet uit als op site, is een dag te laat, er is op het pakket gelopen en lijkt al een kabelbreuk te hebben.

artikel ziet er niet uit als op site, is een dag te laat, er is op het pakket gelopen en lijkt al een kabelbreuk te hebben.

Reactie 123LaptopOnderdelen.nl:

Beste heer A. Zwegers, dit is zeer spijtig om te horen en het is ook zeker niet de bedoeling dat u zo teleurgesteld bent. We hebben u meerdere malen gebeld op uw werktelefoon want we willen het... Beste heer A. Zwegers, dit is zeer spijtig om te horen en het is ook zeker niet de bedoeling dat u zo teleurgesteld bent. We hebben u meerdere malen gebeld op uw werktelefoon want we willen het vanzelfsprekend in orde maken ook hebben we u een email verzonden. Een adapter met een kabelbreuk is niet veilig in gebruik, ik raad u dan ook af de adapter niet te gebruiken. Alle adapters voor het versturen 2 uren getest en behoren schadevrij te zijn, mocht dit niet het geval zijn dan hoort de klantenservice dit direct op te pakken. Zou u ons kunnen bellen op 0588450061 zodat we het in orde kunnen maken. De adapter die wij u hebben gestuurd is inderdaad een andere dan die op de foto staat. Dit is het nieuwste type, de foto zullen we aanpassen. We kunnen u ook nog het oude model opsturen als u dat wilt. Als u het liever via de email wil regelen dan kan dat ook. Zou u dan willen mailen dan info@123laptoponderdelen.nl.
We gaan voor 100% klanttevredenheid.
Dennis

Emmy van Bergen

Goed geholpen, heel vriendelijk te woord gestaan, echt super, als ik weer iets nodig heb zeker weer bij ViaDennis.nl.

Supersnelle levering en levenslange garantie op me nieuwe oplader.

zou het niet weten dit was al super.

Raymond

Uitstekend

Snelle levering, goede informatie op de website