Bezorging van het product

beggers@telfort.nl

Heel goed bevallen super mooi bloemstuk

Nieuwegeinse catering Company

Prima ervaring. We bestellen vaker en komt altijd goed

Anja

Met veel zorg een rouwboeket uitgezocht. Bestellen en betalen was gemakkelijk. Daarna ging alles mis, wat mis kon gaan.
Het boeket was er niet op de bestelde dag. Toen ik erover belde, kreeg ik...
Het boeket was er niet op de bestelde dag. Toen ik erover belde, kreeg ik te horen dat de bloemen niet beschikbaar waren.
Een dag te laat werd een lullig bosje met slappe bloemen bezorgd. De letters op het lint waren zo klein dat een vergootglas nodig was om de tekst te lezen. Zeer teleurgesteld. Zeker, omdat het een fiks bedrag was.
Een klachtformulier ingediend. 'Binnen 10 dagen ontvangt u een reactie'. We zijn nu 12 dagen verder en ik heb er niks meer van gehoord.
Mijn advies: koop een bosje bij de supermarkt. Die zien er niet alleen goedkoop uit, maar zijn het ook. Of zoek een mooi boeket uit bij een bloemenwinkel in je buurt. Maar bestel ze niet via 123bloemenbestellen.nl of deRouwbloemenspecialist.nl.

C. Heijmans

Ik heb twee rouwboeketten besteld bij bloemenbestellen.nl. Op het rouwlint moest een quote met aanhalingstekens komen, maar in plaats daarvan stond er een vraagteken aan het begin en een aan het... Ik heb twee rouwboeketten besteld bij bloemenbestellen.nl. Op het rouwlint moest een quote met aanhalingstekens komen, maar in plaats daarvan stond er een vraagteken aan het begin en een aan het eind. Daarbij kwam dat ik tweemaal extra betaald heb voor bezorging vóór 13.00 uur. De bloemen werden pas om 15.00 uur bezorgd. Ik heb hierover gebeld en en verschillende mails gestuurd. Echter totaal geen reactie!
Ik vind dit stijlloos en totaal geen respect voor je klanten.

G. Tesileanu

Ik heb het rouwstuk makkelijk kunnen bestellen. Het zag er mooi uit, helaas weinig bolletjes of vaste plantjes te bespeuren en een fout in de lintbedrukking.

Huib de Vries

Ja zeker.
Prima snel en duidelijk

Martijn

Verschrikkelijk slecht. Ik heb 5,95 extra betaald voor bezorging tussen 1500 en 1600. Wanneer bezorgen ze ? om 0945 , niemand thuis. Of de ontvanger maar ff tijdens kantooruren kan bellen binnen 48... Verschrikkelijk slecht. Ik heb 5,95 extra betaald voor bezorging tussen 1500 en 1600. Wanneer bezorgen ze ? om 0945 , niemand thuis. Of de ontvanger maar ff tijdens kantooruren kan bellen binnen 48 uur, bezorging was op zaterdag. Weg hele verrassing. Nee voor mij volgende keer gewoon weer Fleurop. Ik heb een mail gestuurd dat het boeket niet meer geleverd hoeft te worden en dat ik een refund wens. Nog geen reactie ontvangen.

F. Volker

Ik had 2 rouwstukken besteld met orchideeën erin, leek me erg mooi. De stukken zouden 18 juni geleverd worden op de dag van de uitvaartbijeenkomst, waren de rouwstukken nog niet gearriveerd. Ik dus... Ik had 2 rouwstukken besteld met orchideeën erin, leek me erg mooi. De stukken zouden 18 juni geleverd worden op de dag van de uitvaartbijeenkomst, waren de rouwstukken nog niet gearriveerd. Ik dus in paniek, want er werd mij medegedeeld dat ze weer terug gingen naar de winkel en dat ze niet op tijd konden worden afgeleverd. Ik moest het maar uitzoeken. Later bleek toch dat ze nog geleverd werden. Wat ik toen ontving was ronduit schandalig, ten eerste leek het boeket in de verste verte niet op het boeket dat op de foto stond en het was verlept. Ik heb toen foto's gemaakt en die gemaild dat ik mijn geld terug wilde. Het eind van het liedje is dus geen restitutie en geen antwoord op de laatste mail, die ik gestuurd heb. Mijn aanbeveling is dan dus ga niet met deze mensen in zee, ze doen niet wat ze zeggen en ik heb zelf ergens anders een ander boeket moeten bestellen, wat prachtig was en wel goed. Mijn vader heeft dus uiteindelijk wel zijn orchideeën gekregen.

Schieland-Broere Elektrotechniek BV

Gemak dient de mens. Dit is voor dit bedrijf zeker van toepassing. Er is een grote keuze en het bestelgemak en alles wat hierbij hoort ben ik louter positief over. Je hebt er geen omkijken meer naar... Gemak dient de mens. Dit is voor dit bedrijf zeker van toepassing. Er is een grote keuze en het bestelgemak en alles wat hierbij hoort ben ik louter positief over. Je hebt er geen omkijken meer naar en na afloop ontvang je een duidelijke factuur. Bestellen maar!