r

Zeer goed

snelle levering; goed product

Freek Prins

Top snelle levering goed product

Snelheid

Leo

Correcte behandeling

Rucitha

Opgelicht door 123afstandsbediening.
Opgelicht door 123afstandsbediening.
Afstandsbediening is nooit binnengekomen. PostNL zegt afgeleverd. De communicatie is ronduit onbeschoft en niet klantvriendelijk. Zo geef ik aan mijn geld terug te willen en krijg ik als reactie: waarom wilt u niet meewerken?
Terwijl ik nergens zeg dat ik niet mee wil werken. Ook reageren ze nergens meer op, krijg ik betaalherinnering van Riverty etc. Ik ben hier niet over te spreken. Ik wil mijn geld terug.
Op 5 januari besteld en nog steeds geen oplossing.

Niks

J. v/d V

Zondag afstandsbediening besteld, was voorradig, verpakt en klaar voor verzending maar nog niet gekregen wel aangemeld bij post.nl maar deze hadden nog niets ontvangen. Email gestuurd nog geen... Zondag afstandsbediening besteld, was voorradig, verpakt en klaar voor verzending maar nog niet gekregen wel aangemeld bij post.nl maar deze hadden nog niets ontvangen. Email gestuurd nog geen reactie.

Matt

Onbetrouwbaar?

Weet ik nog niet

Dhr. van Haarlem

Originele Philips afstandsbediening besteld, een dagje later ontvangen maar dat boeit me niet zo. Werkt perfect. Helemaal tevreden.

Precies ontvangen waar ik naar op zoek was

Phatrice

⚠️WAARSCHUWING!⚠️
Deze Webshop blijkt dus onbetrouwbaar.
Artikel stond als "op voorraad"
⚠️WAARSCHUWING!⚠️
Deze Webshop blijkt dus onbetrouwbaar.
Artikel stond als "op voorraad"
Betaling afgeschreven, bericht ontvangen dat het was ingepakt en klaar voor verzending, mailtje met track en trace nummer..
maar dan een mail: artikel helaas niet leverbaar.
Geld, volgens hun, over een dag of twee terug.⚠️UPDATE €71,- Nog niet teruggestort ⚠️
Ontzettend slordig! 😡
Inmiddels, via marktplaats geslaagd, voor vijfentwintig Euro i.p.v. éénenzeventig Euro
op deze site. 😄
⚠️UPDATE: Kreeg bericht waarin ze mij voorliegen dat betreffende a.b. bij Samsung was besteld (wat niet kan want niet meer leverbaar) en dat het dan twee weken gaat duren, dáárom "konden zij niet leveren" (Samsung is véél sneller dan dat)⚠️

Incasso is vlot met innen.

B.J. Denneboom

Een Philips afstandsbediening besteld op 5.01.24. Pakketje werd volgende dag al besteld, zeer snel dus. En goed verpakt.

Duidelijke website en snelle levering. Perfect.

Lodewijk

Uitstekend

Snelle levering. Geringe portokosten.