Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Ilse

Contact met klantenservice was snel en prettig. Product is ook naar wens en snel geleverd.

Jessica

Zeer tevreden over onze geboortekaartjes! Echt prachtig en helemaal zoals we ze ontworpen hebben. Al vind ik het ontwerpen niet altijd even makkelijk maar met wat geduld is het wel gelukt. Zeker aan... Zeer tevreden over onze geboortekaartjes! Echt prachtig en helemaal zoals we ze ontworpen hebben. Al vind ik het ontwerpen niet altijd even makkelijk maar met wat geduld is het wel gelukt. Zeker aan te raden!

Opvolging van pakket, snelle levertijd, net zoals beschreven.

Misschien een optie om het ontwerpen makkelijker te doen verlopen.

Reactie Pretty Orange:

Beste Jessica,
Bedankt voor je waardevolle review.
Beste Jessica,
Bedankt voor je waardevolle review.
Ik lees je verbeterpunt over het makkelijker laten verlopen van het ontwerpen. We zijn altijd bezig om onze editor zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, dit werkt het beste op een laptop of computer. Wanneer je ergens niet helemaal uitkomt, staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je te helpen!
Ik neem je feedback mee in onze volgende evaluatie.
Met vriendelijke groeten,
Sanne
Pretty Orange NL

Iwan

Fijn en duelleren reactie

Vivian

Mooie kaarten, veel opties voor de zelf gemaakte kaarten en snel geleverd

Reactie Pretty Orange:

Beste Vivian,
Bedankt voor je mooie review!
Ontzettend fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze website en service :)
Met vriendelijke groeten,
Robin
PrettyOrange

tracey

Heel goed, kaartjes waren de dag erna al in huis.

Dominique

De voorganger (Poobies) beviel al, dus het was meteen al duidelijk dat wij direct bij PO zouden bestellen. De communicatie is hetzelfde gebleven, helder en duidelijk. Makkelijk in gebruik en snelle... De voorganger (Poobies) beviel al, dus het was meteen al duidelijk dat wij direct bij PO zouden bestellen. De communicatie is hetzelfde gebleven, helder en duidelijk. Makkelijk in gebruik en snelle levering. Kortom, niks te klagen

Duidelijke website, makkelijk in gebruik

Sofie

Zeer tevreden