Poobies

Iriz

goede kwaliteit

M

Goed bedrijf met goede service. Ik had een kortingscode die niet werkte. Omdat ik de kaartjes graag voor het weekend wilde hebben heb ik ze gewoon besteld en daarna een email gestuurd met de vraag... Goed bedrijf met goede service. Ik had een kortingscode die niet werkte. Omdat ik de kaartjes graag voor het weekend wilde hebben heb ik ze gewoon besteld en daarna een email gestuurd met de vraag waarom de code niet werkte. Als reactie kreeg ik netjes een uitleg gestuurd en een belofte dat het kortingsbedrag terug werdt gestort. Dit was binnen een week geregeld. Top service! En erg mooie kaartjes!

Goede service. Snelle reactie. Mooie producten

Eva

Snel in huis, makkelijke site

Eetcafé De Bonte Koe

Super goed

Snelle levering en precies zoals we ze gemaakt hadden

Snelle levering, kaartjes zoals proefdruk netjes in orde. De envelopjes bleven in de levering schoonheidsprobleempjes opleveren (verkeerde kleur, te weinig) bij de verschillende leveringen, maar het... Snelle levering, kaartjes zoals proefdruk netjes in orde. De envelopjes bleven in de levering schoonheidsprobleempjes opleveren (verkeerde kleur, te weinig) bij de verschillende leveringen, maar het werd na een mailtje altijd netjes opgelost.

Snelle levering, vriendelijke en correcte klantenservice.

Marloes

Oprecht fantastisch! In de avond besteld, de volgende dag al bezorgd

Super snelle levering en gebruiksvriendelijke website

Jennefer

Echt heel erg tevreden en blij met de bestelling, netjes en snel geleverd! Topservice

snelle levering

Elinor

Slecht, ik kon mijn uitnodigingen niet verzenden met de post enveloppen vielen uit formaat,... Hiervan zou je de klant beter op de hooghte van houden! Of toch bekijken om die enveloppes uit de gamma... Slecht, ik kon mijn uitnodigingen niet verzenden met de post enveloppen vielen uit formaat,... Hiervan zou je de klant beter op de hooghte van houden! Of toch bekijken om die enveloppes uit de gamma te halen 🙄 resultaat heb ze niet kunnen uitnodigen via kaartje maar is moeten gebeuren via fb & messenger! En dat voor het geld dat je betaalt 🙄😑

Mooi design

Reactie Poobies:

Beste Elinor, Dank je voor je eerlijke review. Naar aanleiding van je review heb ik contact met je gezocht per mail, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Ik vermoed dat Bpost het formaat... Beste Elinor, Dank je voor je eerlijke review. Naar aanleiding van je review heb ik contact met je gezocht per mail, maar helaas nog geen reactie ontvangen. Ik vermoed dat Bpost het formaat envelop niet heeft geaccepteerd, en je daardoor de kaarten niet kon versturen? Super jammer en ik kan me zeker voorstellen dat dit een heel nare verrassing voor je was! Sorry voor de teleurstelling. Wij bieden vaste formaten kaarten en enveloppen aan op onze website, die in eerste instantie zijn afgestemd op de Nederlandse post (waar dit formaat wel geaccepteerd wordt). In andere landen kunnen de regels verschillen, maar dit had je het beste vooraf zelf kunnen nagaan bij Bpost. Ik hoop in ieder geval dat je via de digitale weg toch leuke reacties gekregen hebt op de kaarten, en help je in de toekomst graag bij het opmaken van nieuwe kaarten zodat je zeker bent dat alles klopt. :-) Hartelijke groet, Marije | Serviceteam Poobies.nl

Theo Verholt

Mooie kaartjes en een snelle levering gewoonweg top.

mooie overzichtelijke site

Alles snel en prima geleverd

Bij proefdruk ook proefstukjes van soorten papier en alle kleuren.