J.E

Het was de eertste keer dat ik met jully kennis maakte,en het is me goed bevallen!

de variatie in kaarten

Karin

Snelle service, goed product

Martine

Ik heb een goede ervaring. Er wordt snel gereageerd, en de vragen worden ook goed en netjes beantwoord.

Snelle reactie en vriendelijke reacties

Annemiek Hulleman

Zeer tevreden. Fijn dat er de mogelijkheid geboden werd om een proefdruk te bestellen. Er zaten diverse monsters bij van kleuren en materialen, erg handig. Erg vriendelijk personeel aan de telefoon... Zeer tevreden. Fijn dat er de mogelijkheid geboden werd om een proefdruk te bestellen. Er zaten diverse monsters bij van kleuren en materialen, erg handig. Erg vriendelijk personeel aan de telefoon gehad toen ik vragen had. Erg goede service, de dubbel gerekende verzendkosten werden netjes terug betaald. Niets dan lof!

Erg klantvriendelijk, goede service!

Reactie Pretty Orange:

Beste Annemiek,
Beste Annemiek,
Bedankt voor je mooie review en heel fijn om te lezen dat je lof hebt voor de goede service en de oplossing voor de dubbele verzendkosten. Ik zal jou mooie woorden delen met mijn collega''s.

Patricia

Zeer tevreden over de snelle en vlotte afhandeling. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vlotte afhandeling, gebruiksvriendelijke site

Beara

Gewoon super

Goede kwaliteit, snelle levering en goede tools om zelf iets samen te stellen.

Renate

Mooie kaarten

makkelijke, duidelijke site

Kimm

Geboortekaartje besteld na een proefdruk

Ziet eruit zoals op de PC.
Snelle levering.
Je moet zelf vouwen maar er is een duidelijke en makkelijke vouwstreep.
Goeie kwaliteit.

Lindy

Onze geboortekaartjes besteld. Prachtige kaartjes en snelle levering. Wij zijn superblij met onze geboortekaartjes en mocht het nog eens nodig zijn zullen we zeker hier weer onze kaartjes uitzoeken.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Reactie Pretty Orange:

Beste Lindy, Enorm bedankt voor je review en je mooie woorden over onze kaartjes en snelle levering.

Lis

Mooie kwaliteit kaarten en goede service