Poobies

Esther

Goed, tevreden over het resultaat.

makkelijk om kaarten aan te passen

Gerhard

Keurig netjes geholpen ik had zelf een probleem veroorzaakt en dit is keurig opgelost door poobies zelfs nu mijn feest op 30 Mei waarschijnlijk niet door zal gaan (coronavirus) wordt er door poobies... Keurig netjes geholpen ik had zelf een probleem veroorzaakt en dit is keurig opgelost door poobies zelfs nu mijn feest op 30 Mei waarschijnlijk niet door zal gaan (coronavirus) wordt er door poobies meegedacht over een oplossing voor nieuwe kaartjes TOP poobies

Goede service je wordt altijd heel netjes te woord gestaan en boopies komt altijd hun afspraken altijd na.

Makkelijk te doen

Prima ervaring, overzichtelijke website

Snelle levering, genoeg keuze

Top!

Snelle levering, mooie kaarten

Eva

Snelle service, mooie kaartjes en eenvoudig te bestellen! Erg blij met het resultaat en de prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Snel, netjes, eenvoudig

Shanice Cozijnsen

Hele fijne website. Een super mooie kaart gemaakt voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Bij proefdruk een sample boekje gehad en een klein cadeautje. Super attent en goede kwaliteit. Ben zeer... Hele fijne website. Een super mooie kaart gemaakt voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Bij proefdruk een sample boekje gehad en een klein cadeautje. Super attent en goede kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Kwaliteit, scherpe foto's, snel bezorgd, veel opties

Chantal

Levert zeer mooi product, erg tevreden! Snelle service en online ook goed benaderbaar! Bovendien veel mogelijkheden!

Vlotte levering, hele duidelijke website, duidelijk overzicht wat de kosten zijn

Super goede kwaliteit en snel!

Super goede kwaliteit en snel. En zeker belangrijk, goede aftersales met inachtneming vd actualiteit. #compassievol

snelle service, mooie kwaliteit.