Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Joana

Heel tevreden

makkelik en goede kwaliteit

Nadine

Was erg blij met de snelle levering van de kaarten. De site was gemakkelijk in gebruik! Vriendelijk geholpen door de klantenservice.
Ik bestel mijn volgende kaarten zeker weer bij Pretty Orange!

Prettige en vriendelijke communicatie. Mooi product, gebruiksgemak van de site is hoog. Erg blij met de service.

Chantal

Heel goed

Alles is aan te passen naar je wensen

Jos

Echt geweldig, blijf bij u bestellen. Straks als bedankje na onze bruiloft bij u bestellen

Ja echt Supergoed

J.W.A.Haring

Een vriendelijke persoon aan de telefoon gehad, die een goede oplossing had voor mijn vraag.

Keurig verzorgd ingepakt en ook verzonden.

Jan uit Schagen

Goed product maar het operationele proces bij het bedrijf rammelt

de uiteindelijke kaart is mooi geworden, de interface (ontwerpstudio) is goed en werkt heel makkelijk en gebruiksvriendelijk

DAISY

Super gemakkelijk!

Danny

Makkelijke builder om kaartjes te ontwerpen

Thea

Helemaal super! Snelle service

Hieke

Mooie website en kwaliteit van de kaartjes. Helaas vertraging bij de productie van de kaartjes waardoor ze erg laat op de post gingen. Voor ons wel een tegenvaller.

Vriendelijke klantenservice en snelle reactie (helaas moesten we telefonisch wel erg lang wachten)

Reactie Pretty Orange:

Beste Hieke,
Bedankt voor jouw review.
De levering van de kaartjes heeft er inderdaad langer over gedaan. Wij zitten hier bovenop om dit een volgende keer te kunnen voorkomen.
Wij nemen...
Beste Hieke,
Bedankt voor jouw review.
Wij nemen jouw feedback zeker mee.
Met vriendelijke groeten,
Sanne