C voets

Afspraak tijd is niet nagekomen dat was jammer , voor de rest geen aanmerking

Reactie Kemkens Service:

Dat is inderdaad jammer, mijnheer Voets, als de monteur niet in het afgesproken tijdvak bij uw adres aankomt. Ik heb het nog even opgezocht voor u; het blijkt dat er een vergissing gemaakt is door... Dat is inderdaad jammer, mijnheer Voets, als de monteur niet in het afgesproken tijdvak bij uw adres aankomt. Ik heb het nog even opgezocht voor u; het blijkt dat er een vergissing gemaakt is door onze storingsdienst, dit is al teruggekoppeld naar hen ter verbetering van onze service. Fijn om te lezen dat u verder wel tevreden bent en dat onze monteur u kundig en vriendelijk heeft kunnen helpen met de storing. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb.
Kemkens BV

Omdat ik erg tevreden ben over de afhandeling van de storing

Goedemiddag,
Dank je voor de mooie beoordeling, fijn te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Groet Lenny

Verhees

Toch de service sticker handhaven
Dat is een snelle indicatie waneer er iemand geweest is

Reactie Kemkens Service:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer Verhees, en voor de positieve beoordeling. Sinds kort wordt er een sticker met een QR-code op de cv-ketel geplakt, aan de... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer Verhees, en voor de positieve beoordeling. Sinds kort wordt er een sticker met een QR-code op de cv-ketel geplakt, aan de hand hiervan zijn online alle gegevens in te zien.

Mieke van de Kamp

Ga zo door!

Reactie Kemkens Service:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Mieke! Heel fijn om te lezen dat onze monteur u meteen heeft kunnen helpen met de lekkende sifon. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Mieke! Heel fijn om te lezen dat onze monteur u meteen heeft kunnen helpen met de lekkende sifon. Wij nemen uw woorden ter harte en zullen er voor zorgen dat u in de toekomst net zo tevreden zult blijven.
Kemkens BV

Nieuwe afspraak kregen we op mail tussen 8:00 en 10:00, monteur kwam na 11:30.

Reactie Kemkens Service:

Dank u voor uw bericht en de positieve beoordeling met 4 sterren! Heel vervelend als de monteur niet in het afgesproken tijdsblok aankomt. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om... Dank u voor uw bericht en de positieve beoordeling met 4 sterren! Heel vervelend als de monteur niet in het afgesproken tijdsblok aankomt. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om eventuele problemen op te lossen en onze service te verbeteren; ik ga dit dan ook terugkoppelen naar onze afdeling planning.

Leo Leeuwesteijn

Gebeld en zeer snel vakkundig geholpen

Anita Janssen

Geen idee.

Reactie Kemkens Service:

Bedankt Anita, dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat een mooie beoordeling van onze service, daar doen we het voor!

Imke

Reactie Kemkens Service:

Imke bedankt voor de mooie beoordeling voor onze service met 5 sterren! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze service.

A

Reactie Kemkens Service:

Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Vriendelijke groet,