Het bestellen, betalen en de levering gingen allemaal zeer voorspoedig! Helaas zat er geen extra door om het bestelde artikel waardoor de adressticker en de stickers van de postbezorger op de doos werden geplakt die niet te verwijderen zijn en de doos met beschadigde hoeken werd geleverd. (Het was een cadeau, best gênant om zo'n gehavend stuk te geven) TIP: investeer in een extra doosje om de artikelen om beschadiging te voorkomen!
Verbeterpunten of tips
Het bestellen, betalen en de levering gingen allemaal zeer voorspoedig! Helaas zat er geen extra doos om het bestelde artikel waardoor de adressticker en de stickers (helaas bij eerste leveringpoging niemand aanwezig) van de postbezorger op de doos werden geplakt die niet te verwijderen zijn en de doos met beschadigde hoeken werd geleverd. (Het was een cadeau, best gênant om zo'n gehavend stuk te geven) TIP: investeer in een extra doosje om de artikelen zodat beschadiging word voorkomen!