Chaotisch in de winkel.
Sterke punten
Mooie kwaliteit! Beter als verwacht..
Verbeterpunten of tips
Bij elke klant aan de kassa moest er gezocht en of gebeld worden .. Dit kwam zeer onprofessioneel over..
En dan waren er maar 10 klanten in de winkel…
Reactie Zwembadenwebshop.nl:
Hi Leon,
Wat jammer om te horen dat je het chaotisch vond bij ons in de winkel. Wij willen juist zo graag onze klanten zo'n goed mogelijk advies geven en hiervoor moet inderdaad soms even gebeld worden.
We hopen je de volgende keer positief te kunnen verrassen.
Groetjes,
Fleur