Goede ervaring Geen opmerkingen. Goede service
Sterke punten
Goede ervaring
Verbeterpunten of tips
.
Reactie Zwembadenwebshop.nl:
Hi Issy!
Wauw, wat een spetterende complimenten! Wij doen er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden. Fijn dat dit ook zo is overgekomen bij jou :)
Veel spetter plezier deze zomer!
Groetjes,
Fleur