Jrean

Een zeer slechte ervaring met zwembadenwebshop.nl gehad.
Ik wilde een eco10 warmtepomp kopen die op hun website stond voor 795,-
Ik heb gevraagd of deze op voorraad was en naar ons adres in het buitenland verzonden kon worden, maar dat konden ze niet.
De pomp was wel op voorraad.
Dus ik transport geregeld in Nederland zodat de pomp later naar ons zou komen. Tussendoor nog contact gehad en de pomp kon ik dan via de webshop bestellen.
Ga ik bestellen . . . . . Pomp ineens 925,- euro gemaakt. Wat een laaienlichters deze mensen.
Uiteraard weer contact gehad die doodleuk mailt dat het er een misverstand was en dat een nieuwe voorraad pompen ineens duurder waren geworden.
De pomp was 2 dagen eerder gewoon op voorraad dus een gelogen verhaaltje. Als je als bedrijf zo zaken moet doen, kun je er net zo goed mee stoppen. Erg triest.
NOOIT iets bij deze lui kopen zou ik zeggen. Zie ook alle andere reviews. Je bent gewaarschuwd!

niet meer liegen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste J,
Helaas is het dit seizoen onvermijdelijk dat de prijzen omhooggaan op veel van onze producten. Dit heeft te maken met diverse zaken, zoals onder andere de materiaal-,transport- en containerkosten welke ineens uitzonderlijk stijgen. Dit willen wij uiteraard ook niet maar is in deze huidige tijd echt de tendens, zie bijvoorbeeld ook het artikel in NU.nl m.b.t. stijging houtprijzen (20 tot 30 procent).
Op het moment dat u onze collega sprak was er inderdaad nog voorraad van vorig jaar, met daarbij behorende verkoopsprijs. U heeft op dat moment zelf ervoor gekozen deze niet te bestellen. Nu is het zo dat er een run is op zwembaden en zwembad-accesoires, waardoor deze snel uitverkocht was.
De nieuwe levering kunnen wij niet voor deze oorspronkelijke prijs voeren, om bovenstaande redenen. Dit heeft onze klantenservice u proberen uit te leggen, jammer dat u dit ziet als een “gelogen verhaaltje”,.
Ik zag dat u vele reviews had geplaatst m.b.t. bovenstaande terwijl er geen bestelling heeft plaatsgevonden. Dat is erg jammer daar u alleen contact heeft gehad met onze klantenservice en daarbij geen ervaring kan hebben over de snelheid van de levering of bijvoorbeeld info over verloop order. Vreemd dat deze dan toch als zeer negatief gerankt worden. Wij wensen u veel succes met het vinden van een passende warmtepomp.
Mvg

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee