P Strijk

Zeer slecht, telefonisch niet te bereiken na een week bellen.Daar naartoe gereden en een half uur rondgelopen zonder geholpen te worden.Als de telefoon opgepakt zou worden had ik niet daar naartoe gereden wegens.

Kan er geen opnoemen,jammer ziet er leuk uit daar is alles ook mee gezegd

Telefoon opnemen zou prettig zijn,je kan alles wel op de corona schuiven maar dat heeft niets met bellen te maken.

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste meneer, mevrouw,
Zojuist lees ik uw feedback en ziet dat u geen bestelling bij ons heeft gedaan.
Wat vervelend dat wij u niet de service hebben kunnen bieden die u van ons verwacht. Het klopt dat wij telefonisch minder bereikbaar zijn en dat het in de winkel druk kan zijn, gelukkig beantwoorden we onze mail wel behoorlijk snel ook in drukke tijden.
U geeft aan dat wij alles op de Corona schuiven. Dat vind ik jammer. Wij hebben te maken met een ongekende drukte door de crisis, wij klagen hier niet over maar dit is nog niet te vergelijken met de drukte die wij gewend zijn (tropische temperaturen in de zomer) .
U kunt zich wel voorstellen dat op elk vlak dit heel veel van ons vraagt. Wij hebben geen 9 tot 5 mentaliteit maar werken met zijn allen door om zoveel mogelijk onze service te kunnen blijven bieden.
Hopelijk kunnen we u op een ander moment wel verrassen met onze nieuwe winkel en service die wij willen bieden.
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee