JO VERBOVEN

Goed behandeld over uitleg alleen had een lekkage in de unit en dan stuurde ze mij naar de leverancier ja ik heb dat bad bij jullie gekocht dan verwacht ik ook dat jullie dat oplossen

ja regelmatig informeren ze je over hoe het gaat vooral belangrijk in het begin je het bad pas hebt

als je problemen hebt zoals een klein onderdeeltje vervangen dat ik dan niet zelf naar leverancier moet maar dat jullie dat doen

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Jo,
Bedankt voor uw feedback! Wij willen uiteraard dat het probleem voor u zo snel mogelijk opgelost wordt. Zo ook bij uw lekkage. Alleen is de snelste manier zonder tussenkomst van ons. Want hierdoor kan er ruis ontstaan en moet u langer wachten op een reactie, omdat er een schakel tussen zit. Wij hebben ook geen onderdelen op voorraad dus kunnen ook niet even iets vervangen voor u. Daar is de service van Intex speciaal voor gemaakt! Dit service centrum heeft monteurs in dienst die alles van uw aangekochte product weten en u dus het beste kunnen helpen.
Desalniettemin zullen wij altijd u helpen met hen contact op te nemen of mocht de service van Intex onverhoopt (gebeurd zelden) niet naar uw wens zijn, zullen wij dit samen met u proberen op te lossen. Wij gaan er dan ook vanuit dat uw pomp weer goed werkt, mocht dit niet zo zijn laat u ons dit dan weten?
We zien u graag weer terug in onze winkel!
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja