Slecht geïnformeerd over wat er bij de zandfilterpomp bijbesteld moest worden, terwijl ik daar nadrukkelijk naar vroeg. Eenmaal bezorgd (rond een uur of drie, vier) totaal niet flexibel met het oplossen van iets wat hun fout was, vroeg of ze de volgende dag in ieder geval dan het ontbrekende onderdeel konden laten bezorgen, maar dat kon toen niet meer, omdat het al middag was en dan bezorgen ze niet meer de volgende dag. Op zich snap ik dat je die garantie na drie niet meer kunt geven, maar als je in eerste instantie zelf niet goed informeert en levert, lijkt het me dat je zorgt dat wat ontbreekt meteen nagestuurd wordt. Zelf uiteindelijk naar oplossingen moeten zoeken voor een pomp die sowieso net een bouwpakket leek met een super onduidelijke instructie. Spijt van mijn aankoop bij deze winkel. Zal hier niet snel meer iets bestellen.

klantenservice en info mag veel beter

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Tirza,
Wat vervelend dat uw bestelling niet naar tevredenheid is gelopen. Volgens mijn collega heeft zij destijds aangegeven dat u de slangen van uw oude pomp gewoon kon gebruiken bij deze nieuwe zandfilterset. Dit omdat er standaard tules bij geleverd worden voor 32mm en 38mm. Wellicht dat er een miscommunicatie aan de telefoon is geweest. Onze excuses hiervoor. Omdat de collectie van de pakketten waarschijnlijk al weg was, konden wij de slangen niet de volgende dag gelijk regelen. Wij zullen aan de fabrikant doorgeven dat de instructie niet duidelijk genoeg is. Wanneer u verder nog vragen heeft horen wij het graag van u.
Hopelijk kunnen wij u toch nog een keer verblijden met onze service.
Mvg Bernice
ZwembadenWebshop.nl

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee