Uspro reparatie kit besteld. Bestelling kwam binnen de verwachte termijn. Zwembad gerepareerd, en met success.

Ik had de Uspro kit gevonden via Google, op de website zelf is het niet zo gemakkelijk te vinden. Bij 'Zwembad accessoires' denk ik niet aan reparatie kit -- ik was op zoek naar een kopje genaamd "Onderhoud" of zoiets. Maar als je dan 'Zwembad reparatie' gevonden hebt (lijsten van meer dan zeven artikelen zijn lastig te lezen), is het wel fijn dat er twee inleidende alinea's staan en dat er bij de Uspro kit zelf een klein artikeltje staat over gebruik en samenstelling. Zou nog iets meer informatie over de verwerking willen zien (waarmee haal je vlekken weg oplosbaar, handschoenen noodzakelijk, link naar patches etc.). Sommige webshops zetten gewoon "Voor het repareren van een lek" in de beschrijving en dan kan je het verder zelf uitzoeken: hier had ik het gevoel dat ik de beste kit had gevonden en dat bleek ook zo te zijn.

Als je op zoek bent naar een zwembad, zijn de prijs en de grootte het belangrijkst. Filteren op prijs is vrij gemakkelijk, maar op grootte is lastig -- je moet alle modellen één voor één aanklikken om te zien in welke maten ze beschikbaar zijn en je kan ze niet vergelijken. In mijn tuin, bijvoorbeeld, past een bad van 3,5 breed net, maar van 4 meter niet -- dan zou ik er een brug overheen moeten bouwen. Maar een ovaal bad zou misschien wel kunnen -- afhankelijk van de lengte. Probeer dat maar eens te vinden op jullie website.

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja