Daniella De Decker

Het bedrijf is onbetrouwbaar en onbeleefd.
Door toedoen van deze shop zit ik met een zwembad wat lekt, omdat ze onderdelen niet hebben meegeleverd.
Inmiddels is door de regen, van vannacht een koppeling die lekte, volledig losgeschoten emln is het ondertapijt volledig vernield.

Geen, deze webwinkel is niet aangesloten op een webkeurmerk, oppassen dus.

Klantenservice en telefoon opname

Reactie Zwembadenwebshop.nl:

Beste Daniella, vervelend dat u het zo heeft ervaren. De Intex easy set wordt altijd als een set in één doos geleverd. Zwembad, in- en uitlaat en zwembadpomp. Wanneer dit incompleet blijkt bij het uitpakken dan wordt dat uiteraard opgelost. Dit is in de fabriek dan mogelijk niet goed gegaan. U krijgt dan ook natuurlijk een in- en uitlaat opgestuurd vanuit Intex Service Roosendaal. Deze kunt u met enkele dagen verwachten. Ik hoop dat u mijn reactie e-mailtjes (een half uur na ontvangst van uw mailtje) om het probleem te constateren wel als prettig heeft ervaren. Tot slot wil ik graag melden dat wij wel zijn aangesloten bij Feedback Company en iedereen heeft daarmee een Buysmart aankoopbescherming! https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/buysmart/consument/. Dat hebben veel andere keurmerken niet. M.v.g, Bastin van Oers, eigenaar ZwembadenWebshop.nl

Score voor Zwembadenwebshop.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee