Levering snel, verpakking zeer slecht. De buis was door het karton gekomen en daardoor wat verbogen. Voortaan opvullen met verpakkingsmateriaal materiaal
Reactie Zwembadenwebshop.nl:
Beste mevrouw, zojuist heb ik u gesproken, gelukkig is er niets kapot gegaan. Wij zullen hier extra op proberen te bellen. Bedankt voor uw feedback!mvg Zwembadenwebshop.nl