1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Ineke Gerritsen

Bert Veentjes van Zwaluw heeft maar liefst 4 uur ons geholpen en deskundig geadviseerd. Had veel kennis en dacht heel goed met ons mee. De afgesproken datum werd een week uitgesteld ivm verkeerde levering fabriek. Geen probleem voor ons. Voor het ongemak kregen wij een prachtig boeket bloemen thuisbezorgd. Heel attent. De badkamer was niet goedkoop. De monteurs waren echt zeer netjes, waren zeer goed op,elkaar ingesteld. De rotzooi van puin werd meteen goed opgeruimd. Alles werd zeer netjes afgewerkt. Wij zijn heel tevreden.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Beste,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons bedrijf, Zwaluw! Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met onze service en dat ons team u deskundig heeft kunnen adviseren. We streven er altijd naar om onze klanten op de best mogelijke manier van dienst te zijn.
Het spijt ons wel dat de afgesproken datum moest worden uitgesteld vanwege een verkeerde levering vanuit de fabriek. We waarderen uw begrip hiervoor en het doet ons genoegen dat u onze attentie in de vorm van een prachtig boeket bloemen op prijs heeft gesteld. We streven ernaar om eventuele onvoorziene omstandigheden zo goed mogelijk op te lossen en onze klanten tevreden te houden.
Wat betreft de badkamer, begrijpen we dat het geen goedkope investering is geweest. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het resultaat en de nette afwerking. Ons team van monteurs doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de werkzaamheden soepel verlopen en dat de puin en afval direct netjes worden opgeruimd.
Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en uw vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 5/5