1971 beoordelingen
Totaaladvies en uitvoering
Informatievoorziening op onze bedrijfswebsite

Bianca

Ik heb de folder aangevraagd, de volgende dag werd ik overvallen dat er meteen een adviseur langs kon komen.
Goed gesprek hij had het meteen over de 10% korting, bij opdracht in januari. Maar daar zat de adviseur niet op te wachten want ze hadden het druk zat.
Goed gesprek, alles besproken, contract getekend.
Later ging ik naar de reviews kijken en daar schrok ik toch wel van.
We besloten er vanaf te zien en netjes een mail gestuurd met reden van afzegging.
Ik werd 5x gebeld op mijn werk en geappt. Verkoper nr van mijn man gegeven er was moeilijk van af te komen. Konden een betalingregeling doen. Of we niet naar showroom wilde komen? Nee zei mijn man willen niks.
Vindt t erg drammerig over komen allemaal, mag echt wel wat minder.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Beste,
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten voelen en denken, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven verbeteren.
Ten eerste willen we onze excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Het is spijtig om te horen dat u het gevoel had overvallen te zijn door het bezoek van onze adviseur en dat het contact na uw afzegging als drammerig overkwam. Dit is niet het niveau van service waar we naar streven.
We willen graag benadrukken dat we uw afzegging hebben ontvangen en respecteren. We betreuren het dat u ongewenste telefoontjes en berichten heeft ontvangen na uw afzegging. Dit is niet de manier waarop wij met onze klanten omgaan en we zullen dit intern grondig onderzoeken en aanpakken. We vinden het belangrijk dat u zich als klant op uw gemak voelt en dat uw wensen en voorkeuren worden gerespecteerd.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, of als er iets is dat we kunnen doen om uw vertrouwen te herstellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om naar onze klanten te luisteren.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. We zullen ervoor zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 1.5/5