Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Bralts-Boers

Heb geen goede ervaringen met dit bedrijf. Plaatsing in 1 dag, werd al 2 dagen. Vlak voor kerst 2019, werd via de voicemail de afspraak afgezegd. Uiteindelijk werd de afspraak verplaatst naar februari 2020. Op papier kan alles, maar uiteindelijk is één douche wand niet geplaatst, moest afgezaagd worden en er werd door 4 werknemers gezegd dat het niet mooi werd. Iedere keer werd ik gebeld, waarom ik nog niet had betaald(ouderen-intimidatie, heb ik gezegd, ik betaal niet, jullie hebben geen poot om.op te staan), zelfs werd gedreigd met het incassobureau, terwijl de badkamer nog niet klaar was. Maar in hun eigen voorwaarden staat, betalen bij oplevering, dus als alles klaar is. Afgelopen 17 april is uiteindelijk de spiegelkast geplaatst. Ook zou de vloer nog anti-slip worden gemaakt,maar in april hoorde ik pas dat dat niet mogelijk was omdat de tegels te glad waren. Men wist dat al veel eerder. De communicatie is heel erg slecht bij dit bedrijf. Ben op zich nu tevreden met mijn inloopdouche, maar het heeft mij veel stress en verdriet opgeleverd. In één dag, geloof het niet, is niet mogelijk bij dit bedrijf. Communicatie zeer slecht. Ik zou zeker niet weer met ze in zee gaan.

Score voor Zwaluw Comfortsanitair: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: