Informatie op onze website
De kwaliteit van onze comfortdouche
Het gemak van onze comfortdouche
Adviesgesprek met onze sanitairspecialist

Sander

Uiterst teleurstellend. 1 dag plaatsen werd 2 maanden in de rommel. Prijs - kwaliteit is volledig schreef. Er ging van alles mis maar als je hierover in contact wilt treden, zijn ze niet thuis. Als... Uiterst teleurstellend. 1 dag plaatsen werd 2 maanden in de rommel. Prijs - kwaliteit is volledig schreef. Er ging van alles mis maar als je hierover in contact wilt treden, zijn ze niet thuis. Als ze uiteindelijk toch reageren lusten de honden hier geen brood van. Maar welden dreigen met incasso.

Reactie Zwaluw Comfortsanitair:

Geachte Sander,
Uw bericht verbaast ons. Zoals besproken hebben wij de badkamer geheel volgens overeenkomst geleverd. U heeft ook getekend voor een correcte oplevering.
U verzuimt echter de...
Geachte Sander,
U verzuimt echter de betaling en plaatst nu deze berichten. Vanzelfsprekend gaan wij hier verder niet op in en herkennen wij ons ook zeker niet in uw beschuldigingen.
Vriendelijke groet,
Zwaluw

Sharon Plant

Top!
Top!
Wij wilden niet onze hele badkamer verbouwen aangezien het ons puur om de douchehoek ging. Het concept van Zwaluw sprak ons hierom goed aan. Bij een doorsnee sanitairzaak (met tegels), kregen we vaak te horen dat we óf de hele badkamer moesten verbouwen, of niet (in verband met hen manier van werken).
Het gesprek met de adviseur was erg luchtig, niet opdringerig en erg meedenkend. Niet alles er op en er aan willen verkopen.
Wij hebben een prachtige inloopdouche er voor gekregen (lage instap) en de panelen zijn onderhoudsvrij.
Het is een grote investering, maar wel een hele bewuste.
Aanrader!!

Zwaluw

Veel beloven, maar niet nakomen, jullie moeten op de Zwarte lijst. Schande douche verkopen voor € 10.000,- en is maar €4500,- waard!! Wanden verkopen van dan €2500, per stuk! Èchte afzetters

Zwaluw comfortsanitair

Belachelijk bedrijf!Minimaal 18 duizend euro vragen voor het plaatsen van simpele wandpanelen in een badkamer van 6m2.Hoe durven jullie?!Voor dat geld laat ik mijn hele badkamer verbouwen met nieuwe... Belachelijk bedrijf!Minimaal 18 duizend euro vragen voor het plaatsen van simpele wandpanelen in een badkamer van 6m2.Hoe durven jullie?!Voor dat geld laat ik mijn hele badkamer verbouwen met nieuwe tegels en vloer inclusief badkamermeubels.Grappenmakers ahahha

Marion

Teveel geld tegen te weinig comfort. De antislipbak blijkt spekglad te zijn. Na 6 weken eindelijk iemand langs geweest die de klacht had opgenomen. Hij zei dat dit wel opgelost kon worden. Net een... Teveel geld tegen te weinig comfort. De antislipbak blijkt spekglad te zijn. Na 6 weken eindelijk iemand langs geweest die de klacht had opgenomen. Hij zei dat dit wel opgelost kon worden. Net een mail gehad dat de antisliplaag er al op zit, en dus gaan ze niets doen. Niet klantgericht en misleiding. Als ik nu douche, moet ik heel voorzichtig zijn dat ik niet uitglijd. Mooie reclame Zwaluw! Mocht mij iets gebeuren, dan horen jullie nog van mij!

Jaco

Ga niet in zee met dit bedrijf, kies een ander

E. Schouten

Goed bedrijf met leuke monteurs.

Probst Silvia

Badkamer gerenoveerd. Extreme prijs voor half werkbadkamer gerenoveerd. Extreme prijs voor half werk. Ik kan het niet aanbevelen. Zoek een beter bedrijf. Afblijven.

Mia

Nadat ik in november een slechte review had geschreven omdat er na 6 maanden nog steeds geen contact opgenomen was om de klacht op te lossen, is er contact geweest via de mail. Ik moest een foto... Nadat ik in november een slechte review had geschreven omdat er na 6 maanden nog steeds geen contact opgenomen was om de klacht op te lossen, is er contact geweest via de mail. Ik moest een foto sturen van de roest. We zijn nu weer 2 maanden verder en nog steeds niets gehoord. Schande hoe je wordt behandeld.

A.van Gent

Een top ploeg geweldige jongens.en bovenal een pracht inloop
Douche gemaakt in vier dagen een hele klus