Goed verlopen zitten nu in t laatste gedeelte maar alles is goed en vlot gegaan .Afspraken zijn netjes nagekomen.
Reactie Zorgeloosch Scheiden:
Bedankt dat je jouw ervaring met Zorgeloosch hebt willen delen!
Bedankt dat je jouw ervaring met Zorgeloosch hebt willen delen!