Cil

Als het in de gesprekken niet makkelijk gaat haakt ze af wat betreft mediëren. Ook nonverbaal uitte ze haar moeite. Je moet in de makkelijke mal passen, dan kunnen de stappen als een machine gemaakt worden. Zo niet dan loopt de machine vast en stopt ermee. Het concept convenant was volgens juristen slecht en zeer in mijn nadeel. Er zijn daarin, en in de loop van het proces fouten gemaakt door gebrek aan kennis en vaardigheden. Ik heb meerdere malen mijn onvrede geuit, maar daar deed ze niets mee. Alleen op het laatst werd gereageerd op mijn klacht dat ik was gestimuleerd mijn bezwaren tegen het conceptvonvenant voor de advocaat van Zorgeloosch te verzwijgen. Dit werd ontkend, naar min idee om een klacht bij de Mfn te voorkomen. Mijn advocaat moet nu oppakken wat de mediator heeft nagelaten, volgens mijn advocaat heeft de mediator steken laten vallen in haar rol. Ook zijn mij financiële zaken voorgespiegeld die niet klopten en in mijn nadeel waren. Een externe professional die ik heb ingeschakeld heeft dat rechtgezet. Het ging over kennis die al meer dan 10 jaar bekend had moeten zijn bij een bedrif als Zorgeloosch. Van de gesprekken werden geen verslagen gestuurd, alleen lijstjes met huiswerk.

Score voor Zorgeloosch Scheiden: 0.5/5