MV

Mijn ervaring is van augustus 2022, ik heb bewust een tijd gewacht met het plaatsen van een review totdat de scheiding volledig is afgerond en ik op een objectievere manier naar mijn ervaring met Zorgeloosch kan kijken. Elke aandacht aan deze club mensen is verspeelde moeite en de enige reden dat ik deze review schrijf is in de hoop dat ik iemand kan behoeden om met ze in zee te gaan.

Snel geld verdienen zonder ook maar op enige manier voor ogen te hebben dat er mensen voor je zitten in een kwetsbare periode in hun leven. Het eerste gesprek start vanaf minuut 1 doorlichten van de financiele zaken wat een constructief gesprek uiteraard niet ten goeden komt. Daarna een standaard mail er over heen "dit moet nog even getekend worden en dan is het klaar.."

Het tweede gesprek was nog beroerder dan het eerste gesprek en in plaats van partijen bij elkaar brengen, presteerde de mediator het om alles nog verder op de spits te drijven.

Om toch postief af te sluiten, gelukkig had Jochem wel zowel zelfkennis om aan te geven dat hij dit eigenlijk helemaal niet kon en maar te stoppen met onze mediaton. Gelukkig hadden we die conclusie zelf ook al getrokken.

Scheiding uiteindelijk afgerond met een andere partij.

Score voor Zorgeloosch Scheiden: 0.5/5