ZONZ

Kwaliteit van de producten

Bestelproces duurde lang, omdat er nauwelijks gereageerd werd op mijn mails. Zelfs toen ik al betaald had moest ik ze daar zelf aan herinneren en bleek het doek nog niet eens besteld (meer dan een week later). Track & trace code bleek niet te kloppen en ze konden ook niet achterhalen wat die wel moest zijn. Ik had dus ook kunnen doen alsof ik het doek niet had ontvangen en dan hadden ze geen poot gehad om op te staan.

Maatwerk

Sneller reageren op vragen
Meer informatie over levertijd geven
Meedenken met de klant (nu moest ik zelf de juiste maten bepalen en was daar ook zelf verantwoordelijk voor)

Persoonlijk vindt ik het jammer dat de afwerknaad aan de onderkant zit, waardoor je er tegen aan kijkt als je er onder zit. Omdat ik een ongelijke vorm heb kan ik het doek niet omdraaien.

Het bevestigingsmateriaal kon ik eigenlijk niet gebruiken omdat de ruimte tussen de palen en het doek te klein is, terwijl ik me wel aan de geadviseerde afstanden heb gehouden. Het pakket lijkt ook onvolledig, ik heb er zelf twee haken bij moeten halen.

Reactie ZONZ:

Beste heer Van Haren,
Vervelend dat het zo gelopen is in de hectiek bij ons door het warme weer en tevens in onze vakantieperiode. Wij hebben u een dag van te voren netjes gemeld dat uw zending de volgende dag geleverd zou worden. Wij hebben altijd Track&Trace codes beschikbaar, welke we u ook doorgestuurd hebben. Helaas hadden we in dit geval een '0' extra vergeten te vermelden, waardoor u ons pakket helaas niet kon traceren. Afwerknaden zitten altijd aan de onderzijde; dit heeft met vuil en water te maken, wat van bovenaf komt.
Mbt het bevestigingsmateriaal: dit is bij maatwerk best lastig inderdaad. We zullen hier nog alerter op moeten zijn en goed doorvragen hoe een klant ons maatwerk wil gaan bevestigen. Goede en heldere communicatie is hierbij enorm van belang! Onze excuses hiervoor. Hopelijk heeft u inmiddels al wel kunnen genieten in de ZONZ-schaduw!

Score voor ZONZ: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee