Manin

Zeer onprofessioneel bedrijf!!

1 ster is nog teveel. Ga niet in zee met dit bedrijf!!!! Onprofessioneel personeel, komen afspraak niet na, grote fout (ac traject via buiten langs duidelijk in het zicht, terwijl het ook uit het zicht binnenlands kon) gemaakt waardoor ze 2e dag terug moesten komen en ik vrije dag op moest nemen van werk hiervoor. kwamen een uur te laat. Planning was mij vergeten mee te nemen voor installatie panelen waardoor ik ze 1,5 mnd later pas heb gekregen. Totaal 7,5 mnd moeten wachten op mijn panelen. Geen uitleg gekregen over de panelen en de app. Snapte de monteur zelf niks van. Alles teruggekoppeld aan serviceteam. Eerst goed geholpen. Daarna een lacherige mail gekregen dat het gevoel dat ik mij niet aan moest stellen en ik geen schadevergoeding kreeg voor de extra dag dat ik thuis moest blijven om het ac traject opnieuw te verleggen omdat de monteur het fout gedaan had. Volges service team zouden de monteurs mogen leren. Echter ben ik van mening dat daar de klant niet de dupe van moet zijn.. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Ik zou het iedereen afraden hier zonnepanelen te bestellen.

Score voor Zonneplan.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Zonnepanelen installeren