Ellenbroek

Ongeveer 4 maanden geleden, in februari 2022, hebben we 23 panelen besteld. Ze zouden op 28 juni worden geïnstalleerd. Elke maand werden we blij gemaakt dat het op 28 juni zou gaan gebeuren. Op 27 juni kregen we weer zo’n bericht: ‘Morgen is installatiedag, heeft u de checklijst nagelopen en de ruimte voor installatie van de omvormer vrijgemaakt?’ Dat hadden we. Om 16.30 uur de 27e krijgen we een telefoontje: Wegens ziekte of zoiets moeten ze de installatie uitstellen. We zouden een voorstel voor de nieuwe datum ontvangen. Dat bleek 5 september te zijn…. Hierdoor missen we de meest effectieve zonne-energie productiedagen van 2022! We hebben al een warmtepomp (elders) besteld. We voelen ons zwaar gedupeerd en bedrogen. Wat een waardeloos bedrijf is Zonneplan!

Klanten geen toezeggingen doen die je niet waar kunt maken.

Reactie Zonneplan.nl:

Onze excuses voor de ontstane situatie. Door ziekte moesten we jullie installatie inderdaad verplaatsen. Omdat wij kwaliteit erg belangrijk vinden en we veel uitval hebben bij installatieteams moesten we uw installatie inderdaad verplaatsen tot na de zomer. Ik snap dat u dat heel vervelend vindt maar op die manier kunnen we u wel een goede veilige installatie garanderen voor de komende jaren.

Score voor Zonneplan.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Nog niets afgenomen