ES

Monteurs waren onvriendelijk, hadden haast, en hebben forse schade veroorzaakt, met name bij installatie van omvormer. Op het dak brak een dakpan en die werdvervangen door dakpan van afwijkende kleur. Bij installatie omvormer werd de stroomkast 10 cm van de kraan en afvoer van de wasmachine gemonteerd. Daarbij zat de afvoer van de wasmachine in de weg, is gewoon met kracht weggedrukt door de monteur en daardoor scheurde de afvoerpijp mijn volledig af. De monteur móet dat gemerkt hebben maar heeft dat niet gemeld. Toen ze weg waren heb ik dat gelukkig zélf op tijd gezien want je moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik het niet had gezien en de wasmachine aanzet... het afvoerwater loopt dan gewoon de zoldertrap af! Ik heb deze schade direct gemeld en ze zouden er direct mee aan de gang gaan en terugbellen. Ik ben die dag niet teruggebeld, ook de volgende dag niet en moest de volgende dag zélf terugbellen. Ze waren ermee bezig ... ondertussen konden wij niet wassen. Ik heb er toen zelf voor moeten zorgen dat de schade werd hersteld omdat de reparatie van de schade door Zonneplan uitbleef. Oordeelt u zelf over de kwaliteit en service van Zonneplan!

zie boven

zie boven

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback en wat vervelend dat dit is gebeurd. Wij wilden dit graag voor je oplossen en hebben daarom op verschillende manieren contact proberen te zoeken. Helaas krijgen wij geen reactie en kunnen wij deze situatie niet met je bespreken. Kan je contact met ons opnemen zodat wij dit voor je kunnen oplossen. Je kan ons bereiken op 088 020 3011.

Score voor Zonneplan.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: zonnepanelen en omvormer plaatsen