E. Vos

Eergisteren is na lang wachten het team van
Azonnepanelen.nl geweest om namens zonneplan de installatie te plaatsen. Harde werkers, daar mag niets van gezegd worden. Qua orde en netheid laten ze steken vallen. Tijdens het uitladen van de panelen wordt er naar mijn inziens best ruw en dom omgegaan met de panelen. De monteur zet de 15 panelen gewoon op de grond zonder iets zachts daaronder en schuin tegen de werkbus. Vervolgens met een ladder lift omhoog waar geen beschermmateriaal op zit en de panelen beschadigen aan de onderkant. Jammer. In een recordtijd ligt alles erop en hoeft alleen de Electricien alles nog aan te sluiten. Na 1 uur is dat ook gebeurd. Helaas werkt de zonneplan app nog niet waardoor ik niet kan zien of er al opbrengst is. Maar dat is achteraf niet het probleem, de installatie werkt gewoon niet. Geen opbrengst, niks, nada. Controleer de Electricien zijn werk niet? Nu moet ik wachten totdat ik in wordt gepland voor een bezoek van de monteur. Lijkt mij een quickfix, ben geen expert maar ik baal natuurlijk wel dat ik weer vrij moet nemen.
Het hele voor traject van offerte tot order is wel goed verlopen.

Communicatie met herman, prijs

Installateur moet zijn werk controleren voordat hij gaat.

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback. Hierna hebben we goed contact gehad met elkaar en hebben wij u verder geholpen met uw niet werkende installatie. Mochten er in de toekomst vragen zijn, dan staat onze service afdeling voor u klaar.

Score voor Zonneplan.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen