Sara

Een week geleden zijn bij ons zonnepanelen neergelegd. Het begon met het feit dat er meerdere keren aangegeven werd dat het niet mogelijk was om de zonnepanelen neer te leggen ivm elektriciteit. Uiteindelijk heeft onze eigen elektricien gezorgd dat alles voor de mannen goed lag om de zonnepanelen te instaleren. Ondanks dat 2 uur zonder stroom gezeten tijdens het aanleggen van de panelen. Als klap op de vuurpijl liggen de zonnepanelen nu een week op het dak en hebben we vanaf de dag erna lekkage. De monteurs zijn langs geweest om te repareren. Konden niks vinden, voor de verandering, wel iets gedaan en aangegeven gelijk bellen als er nogmaals lekkage is. Gelijk gebeld dat het dak weer lekt en drupt. En nu worden we doorverwezen naar onze verzekering, Zonneplan gaat ons niet verder helpen! Belachelijk!!!!! Slechtste service en ervaring ooit!

GEEN

Alles! Communcatie, service, juiste monteurs.

Reactie Zonneplan.nl:

Inmiddels heeft u al goed contact met mijn collega Sytse. In deze gesprekken is alles goed besproken en hebben we afgesproken dat we contact houden over het verloop van de situatie. Mijn collega Sytse neemt binnenkort weer contact met jullie op maar mochten er in de tussentijd vragen zijn mogen jullie altijd contact met ons opnemen.

Score voor Zonneplan.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Zonnepanelen