Bert

Inmiddels liggen de zonnepanelen 3,5 jaar op het dak en nu waarschijnlijk voor de 2e keer de omvormer kapot. Afgelopen maandag gebeld dat de panelen geen opbrengst hebben, advies; even alles resetten, stuur u een link door. Afgelopen dinsdagavond weer gebeld: panelen nog geen opbrengst. Meegekeken door klantencontact: Omvormer staat in de nachtmodus dit moet ik doorgeven aan technische dienst. Ik: "hoelang gaat het duren voordat er contact met ons opgenomen gaat worden? De vorige keer heeft het al met al ruim een maand geduurd voordat het probleem opgelost werd." Reactie zonneplan:"Weet ik niet maar maak er een spoedmelding van." Inmiddels een paar dagen verder en nog steeds niet iets gehoord. Hier krijg ik echt enorme jeuk van. Het hele traject van eerste aanvraag tot en met het plaatsen, facturen e.d gaat echt heel goed maar wanneer er problemen zijn duurt het echt veel te lang voordat er iets opgelost is. Dus wat de service betreft scoort Zonneplan wat mij betreft gewoon slecht! Jammer dit!

Van aanvraag tot en met plaatsen super tevreden.

Service na storingsmelding vind ik steeds niet goed (slecht)

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor deze duidelijke feedback op onze service. Deze storing moet inderdaad gemeld worden bij de fabrikant en bij onze specialist, omdat we een vervangende omvormer moeten aanvragen, voor het geval deze omvormer niet te repareren is. Het duurt enkele dagen voordat we daar goedkeuring op ontvangen. De monteursafspraak is inmiddels ingepland, dus dan komen we langs om de reparatie uit te voeren en eventueel de omvormer te vervangen. Uiteraard nemen we daarna nog contact op om het positief af te sluiten.

Score voor Zonneplan.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen laten plaatsen