Wolters

In principe ging alles goed. Tot dat ze op de afgesproken plaatsingsdag niet komen opdagen, ook geen bericht dat de afspraak verplaatst werd. Gewoon niet op komen dagen zonder taal of teken. De kosten die de klant heeft gemaakt worden slechts gedeeltelijk vergoed. Zij maken een fout en dat kost de klant extra geld. Klaarblijkelijk geldt bij Zonneplan niet dat degene die de fout maakt ook de fout oplost.

Afspraak maken en advies

After sales dramatisch

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor de review waarin u aangeeft dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij zijn het met u eens dat de communicatie te wensen overliet. Wij hadden u op de hoogte moeten houden over het verplaatsen van de installatiedag, die fout erkennen we en daar hebben we onze verantwoordelijkheid in genomen. Wij hebben deze fout opgelost door zo snel mogelijk een nieuwe installatiedatum in te plannen en u te compenseren voor de extra verlofdag die u moest opnemen. U heeft nu een werkende installatie op het dak en ik zie dat er mooie opbrengsten binnen komen. Wij wensen u veel zonuren toe!🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: zonnepanelen