Bianca Ronday - Kok

Het klinkt misschien raar, maar de dag van de installatie was gewoon echt gezellig. De monteurs legde duidelijk uit wat ze ging doen, waren in voor een praatje en een geintje, maar werkte als een sneltrein.

Ze kwamen bij de aanleg van de bekabeling naar de meterkast erachter dat het niet door het huis kon, maar helemaal over het huis. Perfect afgewerkt en niks van te zien.

Super dat er na een jaar gebeld wordt hoe tevreden je bent, maar minder netjes vond ik het feit, dat mij werd gevraagd of de monteurs van zonneplan zelf waren of extern. Zo ja, of ik nog wist welk bedrijf. Dat leek me als klant op dat moment geen belangrijke info en heb ik niet opgeslagen. Misschien een tip om in het klantendossier op te nemen wie de klus heeft geklaard. Dit voelde nu even ongemakkelijk.

Reactie Zonneplan.nl:

Super om te horen dat de installatiedag zo gezellig was! Ik stuur het compliment door naar de monteurs die bij u zijn geweest. Wij hebben in ons systeem duidelijk staan wie er bij u langs is geweest, dus ik denk dat mijn collega dat over het hoofd heeft gezien. Fijn dat uw algehele ervaring zo goed is en dat u ons een 10 geeft, daar zijn we heel blij mee. Veel zonnige dagen gewenst!🌞

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen