Jos

Ik beoordeel hier niet zozeer de installatie maar vooral de nazorg. Recent begon de koelventilator van de omvormer van onze installatie uit januari 2018 veel lawaai te maken. Met een eerste aanpassing van een kabel bleek het probleem van het lawaai niet opgelost. Binnen 2 weken kwamen de monteurs van Zonneplan terug en hebben zonder problemen de omvormer vervangen door een nieuwe. En ik moet zeggen, vergeleken met hiervoor, is de nieuwe omvormer erg stil. Ook vergeleken met de periode voor dat de ventilator heel veel lawaai begon te maken. Vermoedelijk is de ventilator al dit tijd al niet helemaal in orde geweest. De service van Zonneplan is geweldig. Ze maken waar wat ze zeggen. Zo kan het dus ook.

De enorme goede service. Niet alleen tijdens de aankoop en installatiefase maar ook bij nazorg en garantie. Geen gemor, geen gemaar. En snelle reactietijd. Gewoon top.

Reactie Zonneplan.nl:

Deze prachtige review bezorgt een glimlach bij veel Zonneplanners! Super dat je de tijd neemt om juist onze service te beoordelen. Dat is minstens zo belangrijk als het voortraject en de installatie. Ik heb dit natuurlijk gedeeld met mijn service-collega's! Bedankt voor het delen van deze positieve woorden en veel zonnige dagen gewenst!🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonnepanelen, installatie en nazorg