Frans Orsel

Van begin tot eind super klantvriendelijk te woord gestaan en perfect voorgelicht, alle vragen werden helder en vakkundig beantwoord. Het inplannen van de installatie was in overleg snel geregeld en het team was er gisteren, keurig volgens afspraak, om 8 uur. Helaas regende het de hele dag en zagen we letterlijk de bui hangen van uitstel van het installeren van de panelen. De mannen lieten zich echter niet afschrikken en begonnen binnenshuis met de voorbereidingen . Vervolgens klommen ze gewoon het dak op om, ondanks de weersomstandigheden, de klus toch in 1 dag te klaren. Uiteindelijk waren ze na een lange dag om 5 uur klaar . Er volgde nog een korte uitleg ....De omvormer functioneerde gelijk en de app was gemakkelijk te koppelen. Doorweekt namen de mannen afscheid ,ons tevreden achter latend ...Laat de zomer maar komen!

klantvriendelijke uitleg en begeleiding van begin tot eind, snelle perfecte afhandeling,deskundige medewerkers, perfect teamwork!!

geen, een tip wellicht om vooraf contact op te nemen als de weersvoorspellingen zeer slecht zijn, in ons geval pakte het gelukkig wel goed uit

Reactie Zonneplan.nl:

Wauw, dat zijn mooie woorden, bedankt zeg! Fijn dat je ervaring zo positief is, van begin tot eind. De tip die je ons geeft is heel waardevol, daar kunnen we zeker iets mee. Veel stralende dagen gewenst!🌞^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Zonneplan (15 panelen)