Vonden de installateur erg onveilig werken op het dak het aansluiten van de omvormer is niet netjes gedaan

Krijg eerlijk advies en je wordt goed te woord gestaan prijs is gunstig

Op locatie komen kijken om verwarring te verkopen om via de buren op het dak te komen

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over het advies dat we hebben gegeven. Uiteraard vinden we het jammer om te lezen dat je ons niet aanbeveelt vanwege de manier waarop er geïnstalleerd is. Mijn collega Annelies van de klantenservice heeft hierover contact met je gehad. De installateurs zijn inderdaad niet volgens de afgesproken manier het dak op gegaan. We zijn het met je eens dat dit beter en veiliger moet, dus daar gaan we beter op controleren bij toekomstige installaties. Wat betreft de bekabeling: We hebben aangeboden om een monteur langs te sturen om de scheve buisjes recht te zetten. Je gaf aan dat dit niet nodig was en dat je het zelf kon herstellen. We kregen uit dit telefoongesprek de indruk dat we dit samen positief hadden afgesloten. Deze review spreekt die indruk echter tegen. We willen natuurlijk niet dat je met een negatief gevoel op het traject terugkijkt. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag! ^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: 9 zonnepanelen