Jasper de Jong

Het eerste klantcontact was prima maar tijdens de installatie heb ik de volgende problemen ervaren:
- de installatie zou starten om 13:00 uur maar ze stonden om 09:30 voor de deur
- het installeren zou 4 uur in beslag nemen maar heeft uiteindelijk meer dan 10 uur gekost
- de installateurs zouden de volgende dag terugkomen maar hebben dagenlang niets van zich laten horen
- de installateurs hebben een nokpan gebroken (die je normaliter niet op voorraad hebt)
- Zonneplan gaf aan dat ik zelf maar een nokpan moest bestellen (vind ik geen klant gerichte oplossing)
- Pas na veel stress, irritatie en bellen was Zonneplan bereid om zelf eigenaarschap van de oplossing te nemen
- Toen de installateurs kwamen om de nokpan te vervangen vertelden ze doodleuk dat er niet één maar 2 nokpannen gebroken waren (iets wat ze niet eerder verteld hadden)
Al met al geen aanrader wat mij betreft.

Initieel klantcontact was prima en het contract was duidelijk

Je laat je pas kennen als bedrijf als er iets mis gaat. Ik voelde mij niet geholpen als klant en heb veel energie moeten steken in het komen tot een aanvaardbare oplossing

Reactie Zonneplan.nl:

Bedankt voor uw feedback, meneer De Jong. Duidelijke communicatie is gedurende het hele traject erg belangrijk, dus ik vind het erg jammer dat we hierin steken hebben laten vallen. Inmiddels hebben we hierover telefonisch contact gehad. Op 18 december komt er een monteur langs om nog een klein herstel te verrichten en we bieden u een coulance aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik neem na 18 december nog even contact met u op. Dan ga ik ervan uit dat we dit alsnog positief kunnen afsluiten! ^Saskia

Score voor Zonneplan.nl: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Zonnepanelen